Ερωτευμένο το κοινό με την TV

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 
Η τηλεόραση φτάνει σε περισσότερα σπίτια διεθνώς από κάθε άλλο μέσο, με 85% διείσδυση το 2007. Τούτο προκύπτει από έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία ερευνών Magna Global.
* Όσο για το ραδιόφωνο, αυτό φτάνει σε περισσότερο από το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού, εκτός από την Ισπανία, την Ινδία και την Κίνα.
* Οι εφημερίδες από την πλευρά τους προτιμώνται από το 60% του πληθυσμού στη Γερμανία, στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στην Ιταλία και στο ΗΒ, ωστόσο η διείσδυσή τους σε χώρες όπως η Γαλλία και η Ρωσία είναι κάτω του 20%. * Τα περιοδικά έχουν εντυπωσιακή διείσδυση στη Γερμανία και στη Γαλλία με πάνω από 85%, αλλά δεν πάνε το ίδιο καλά στις ΗΠΑ και στην Ινδία (κάτω του 25%).
* Το διαδίκτυο, παρότι ακόμα νεοεμφανιζόμενο μέσο, φτάνει σε περισσότερο από τον μισό πληθυσμό σε όλες τις χώρες που μελετήθηκαν. Στις ΗΠΑ, η διείσδυση είναι στο 70%, ενώ στο ΗΒ και στη Γερμανία είναι άνω του 60%.  (Makthes)