Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Στον δρόμο που χάραξε ο Νιλ Άρμστρονγκ επέστρεψε η ΝΑSΑ αυτή την εβδομάδα παρουσιάζοντας τις νέες στολές που θα φοράνε οι αστροναύτες σαν βγουν στον πηγαιμό για το φεγγάρι. Αυτό θα γίνει το 2020 σύμφωνα με τον διακαή πόθο της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας. Στο ίδιο σχέδιο εντάσσεται η κατασκευή του νέου στόλου διαστημοπλοίων που έχει ήδη αρχίσει. Η επιστροφή του ανθρώπου στη Σελήνη ξεκινά επισήμως το φθινόπωρο με την αποστολή του οχήματος σεληνιακής αναγνώρισης, το οποίο θα χαρτογραφήσει κάθε σπιθαμή του εδάφους για την ασφαλή προσσελήνωση των μελλοντικών αποστολών.

Η μόδα λοιπόν πάει και στο Διάστημα, μια που οι αστροναύτες θα αλλάξουν στολές για πρώτη φορά από τη δεκαετία του ΄70. Μία εταιρεία από το Χιούστον ανέλαβε να ετοιμάσει τις νέες στολές που θα είναι κατά πολύ ελαφρύτερες και ευέλικτες από τις σημερινές, οι οποίες ζυγίζουν 175 κιλά. Όλοι οι αστροναύτες έχουν δηλώσει πως στη διάρκεια του περιπάτου τους στο Διάστημα δίνουν μάχη με τη στολή τους σπαταλώντας ενέργεια και χρόνο.
Η λευκή και η γαλάζια στολή...

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Λίγες μέρες μετά την έκθεση Anga Cable 2008 και εν μέσω Euro2008, το TV SAT βρίσκεται στην ώρα του στα χέρια σας, γεμάτο με την επικαιρότητα της δορυφορικής και ψηφιακής TV. Αυτό το μήνα, συγκεντρώσαμε τους δέκτες Υψηλής Ευκρίνειας οι οποίοι όμως έχουν επιπλέον δυνατότητες τηλεθέασης, πάντα με ανεπίσημα λογισμικά. Αν λάβουμε υπόψη οτι οι δυνατότητες των συγκεκριμένων δεκτών, είναι έτσι κι αλλιώς αυξημένες, τότε μπορείτε εύκολα να συμπεράνετε οτι πρόκειται για ισχυρά εργαλεία στα χέρια όσων ξέρουν να τα εκμεταλεύονται πλήρως.
Sata PVR, σύνδεση σε δίκτυο μέσω Ethernet, θύρες USB 2.0 για αναβάθμιση και σύνδεση εξωτερικού δίσκου, είναι μερικές μόνο από τις δυνατότητες των δεκτών HD που σάς παρουσιάζουμε εκτενώς σε αυτό το τεύχος. Ακόμη, μην παραλείψετε να ανατρέξετε στο ρεπορτάζ για την έκθεση Anga Cable 2008, στην οποία παρευρεθήκαμε τόσο σαν επίσημοι Mediapartners όσο και με τη γενική δημοσιογραφική μας ιδιότητα, προκειμένου να καλύψουμε το γεγονός και να σάς μεταφέρουμε το κλίμα και κυρίως τα νέα προϊόντα για την Υψηλή Ευκρίνεια, το broadband, την IPTV, τους δέκτες, τα κάτοπτρα, τα LNB και πολλά άλλα.

Σε επίπεδο αρχαρίων, οι ενδιαφερόμενοι καλό είναι να ανατρέξετε στη στήλη Εν Αρχή και να ενημερωθείτε για τις συνδέσεις των σύγχρονων ψηφιακών δεκτών. Αυτό θα σάς επιτρέψει την εύκολη εκ πρώτης όψεως αξιολόγιση ενός δέκτη και ειδικά αυτών της Υψηλής Ευκρίνειας, μιας και πλέον έχουν κατακλύσει την αγορά...
Ακόμη, ο Δ.Ρούσσος κάνει μία περιήγηση στο internet με σκοπό τη πληροφόρηση για την …Mobile TV, για την οποία, όπως διαβάζουμε στις επισκέψεις μας σε διάφορα forum , υπάρχει ακόμα η πιθανότητα να μην προχωρήσει εμπορικά, ή τουλάχιστον να αργήσει αρκετά...
Οπως σε κάθε τεύχος, θα πρέπει οπωσδήποτε να ανατρέξετε στις δοκιμές δεκτών, διότι σάς περιμένουν οι δέκτες Clarke Tech HD 5000-C, AB IPBox 350S Prime, Qbox One, Topfield TF7710 HDPVR αλλά και η δοκιμή του νέου Diablo CAM Rev 2.3... (Δ.Τ.TVSAT)

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Ως το 2012, τα έσοδα από τα ψηφιακά μέσα και την κινητή τηλεφωνία θα υπολογίζονται στο 11% των συνολικών δαπανών για την ψυχαγωγία και τα ΜΜΕ.

Προσαρμογή στις μεγάλες αλλαγές
που θα πραγματοποιηθούν μέσα στην επόμενη πενταετία θα πρέπει να κάνουν οι εταιρείες ψυχαγωγίας και ΜΜΕ που στοχεύουν σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της PricewaterhouseCoopers

Μοντέρνες αίθουσες, ψηφιακές τεχνολογίες και τρισδιάστατες προβολές (3-D)
θα κάνουν την εμπειρία του κινηματογράφου συναρπαστική. Παράλληλα, θα αναβαθμίζονται και «τα ψηφιακά μας σαλόνια» με συνδρομητική τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας και νέες τεχνολογίες.

Σπάνια η κινητήρια δύναμη πίσω από τις τεχνολογίες αυτές είναι γνωστές εταιρείες. Η διείσδυση της ευρυζωνικότητας διεθνώς συνεχίζεται δριμύτερη σε παγκόσμιο επίπεδο, δίνοντας ώθηση στη συνολική ανάπτυξη που αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί, φτάνοντας τα 661 εκατομμύρια νοικοκυριά το 2012, με μέσο όρο ετήσιας αύξησης 6,4%. (Ναυτεμπορική)

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Σύμφωνα με το γαλλικό νόμο 309 - 2007 (άρθρο 6), κάθε πάροχος δορυφορικών συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών πρέπει να διαθέτει δωρεάν όλα τα επίγεια ψηφιακά κανάλια εθνικής εμβέλειας στο σύνολο της γαλλικής επικράτειας, χωρίς την υποχρέωση των τηλεθεατών να γίνουν συνδρομητές σε οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό πακέτο που αυτός παρέχει.  Κάπως έτσι ξεχωρίζουν τα κράτη που σέβονται τους πολίτες τους…
(Κώστας Πρέντας)
Δωρεάν βασικό πακέτο με όλα τα κανάλια της επίγειας γαλλικής τηλεόρασης (TNT) και το Orange Sport TV θα παρέχει από τις 3 Ιουλίου στη Γαλλία η νέα δορυφορική πλατφόρμα της Orange. Ο συνδρομητής θα μπορεί προαιρετικά να προσθέσει συνδρομητικά πακέτα (αντίστοιχα με αυτά που διαθέτει η Orange TV μέσω DSL), οι τιμές των οποίων κυμαίνονται μεταξύ 4,90 – 9,90 ευρώ/μήνα. Υπενθυμίζεται ότι η δορυφορική πλατφόρμα της Orange TV θα διατίθεται ως μέρος πακέτου υπηρεσιών triple play μέσω συσκευής Live Box με δορυφορικό δέκτη.

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Ραγδαία ανάπτυξη διαφημιστικών εσόδων αναμένεται μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια για τις κινητές ψηφιακές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, άλλες συσκευές με δυνατότητες αναπαραγωγής ψηφιακού περιεχομένου και ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο), οι οποίες, σύμφωνα με τις προβλέψεις διεθνών αναλυτών, μέχρι το 2012, θα διευρύνουν σημαντικά τόσο τα ποσοστά διείσδυσής τους, όσο και τις δυνατότητές τους. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το ScreenDigest, μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στις κινητές συσκευές αναμένεται να φτάσει τα 1,77 δισεκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων το μεγαλύτερο μέρος θα κατευθυνθεί προς την τηλεόραση της κινητής τηλεφωνίας.
* Σημαντική αύξηση διαφημιστικών εσόδων αναμένεται και στον τομέα της παροχής υπηρεσιών Video On Demand σε φορητές συσκευές...
* Ήδη οι μεγαλύτερες εταιρείες του ευρύτερου χώρου των νέων Μέσων, όπως η ΝΟΚΙΑ, η MICROSOFT και η GOOGLE, επενδύουν ιδιαίτερα υψηλό αριθμό κεφαλαίων για την ανάπτυξη περιεχομένου για τις ψηφιακές φορητές συσκευές, οι οποίες χαρακτηρίζονται από πολλούς ως το νέο επαναστατικό μέσο προώθησης προϊόντων...