Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Στον πίνακα που αναπροσάρμοσε το «Παρόν» παρουσιάζονται οι 20 πρώτες εφημερίδες με βάση το ύψος των εσόδων. Το «Θέμα» είναι στην πρώτη θέση με περίπου 42.000 ευρώ και ακολουθούν η «Άποψη» με περίπου 38.000 ευρώ, τα «Νέα» με περίπου 17.000 ευρώ, η «Ελευθεροτυπία» με περίπου 17.000 ευρώ, το «Βήμα» με περίπου 16.000 ευρώ, το «Έθνος» με 10.600 ευρώ, το περιοδικό «All Star Basket» με 10.500 ευρώ. Στην ένατη θέση είναι η «Παρασκευή + 13» με 9.600 ευρώ και δέκατο το «Metrorama» με 8.600 ευρώ. Το «Παρόν» είναι στην 48η θέση έχοντας εισπράξει 1.855 ευρώ.
Η εγκύκλιος του υπουργείου Επικρατείας που ισχύει από τις 23.08.2005 αναφέρει πως για τις καταχωρίσεις του Δημοσίου εφαρμόζεται η αρχή «ίσος αριθμός διαφημίσεων σε όλες τις ημερήσιες και εβδομαδιαίες πανελλαδικής κυκλοφορίας εφημερίδες, με διαφοροποιημένο τιμοκατάλογο ανάλογα με τα επίπεδα κυκλοφορίας». Προς την κατεύθυνση αυτή μάλιστα εκδόθηκαν και οι σχετικοί κατάλογοι των τιμολογίων, ανάλογα με την κυκλοφορία. Στον παρακάτω πίνακα το ερώτημα είναι αν έχει εφαρμοστεί αυτή η σχέση.

Έντυπο     Εταιρεία     Ποσό
1. «Πρώτο Θέμα» 42.120,00
2. «Άποψη» Vicrory Press 38.486,40
3. «H Καθημερινή» Καθημερινή ΑΕ 26.170,00
4. «Τα Νέα» ΔΟΛ 17.483,85
5. «Ελευθεροτυπία» Τεγόπουλος Κ. Χ. 17.407,60
Εκδόσεις
6. «Το Βήμα» ΔΟΛ 16.579,38
7. «Έθνος» Πήγασος 10.620,00
8. «All Star Basket» Direction 10.590,00
9. «Παρασκευή + 13» Ιδεοδρόμιο Εκδοτική 9.648,00
10. «Μετρόραμα» Μετρόραμα ΕΠΕ 8.650,00
11. «Ελεύθερος Τύπος» Ίδρυμα Τύπου 7.828,80
12. «Οδηγός Δημοσιότητας Infopublica 7.600,00
& Επικοινωνίας»
13. «Εspresso» Ημερήσιος Τύπος 6.750,00
14. «Η Βραδυνή» Εντυποεκδοτική ΑΕΒΕ 6.666,00
15. «Χρήμα Τρίτη» MediHold 6.513,60
16. «Αθηνόραμα» Δέσμη Εκδοτική 5.528,00
17. «Το Άρθρο» Πελασγικός Τύπος 5.184,00
Εκδοτική Εκτυπωτική ΑΕ
18. «Εξπρές» Όμιλος Καλοφωλιά 5.025,00
19. «Down Town» ΙΜΑΚΟ Media 4.888,00

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Επενδύσεις στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση και σχέδια για την απόκτηση ιδιόκτητου κτιρίου σχεδιάζει το Mega, από τα έσοδα της πώλησης του μεριδίου του στη NetMed NV. Ο τηλεοπτικός σταθμός αναμένει έσοδα ύψους 53-54 εκατ. ευρώ από την πώληση, που θα ολοκληρωθεί έως τον Αύγουστο, όμως δεν είναι σίγουρο πωs θα μπορέσει να τα εγγράψει στον τρέχοντα ισολογισμό του 2008. Κι αυτό διότι μπορεί να υπάρξουν επισφάλειες, κι έτσι το Mega εκτιμά πως -το ανώτερο εντός δύο ετών, ωs το 2010- το χαμηλότερο ποσό που θα μπορέσει να εισπράξει θα είναι 43 εκατ. ευρώ. Για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή το κανάλι θα επενδύσει το ποσό των 10 εκατ. ευρώ. (Παρόν)

Αξιολόγηση Χρήστη: 4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά
Η ενοποίηση τριών δικτύων καλωδιακής τηλεόρασης (Casema, @Home, Multikabel) δημιούργησε στις 16 Μαΐου τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών triple play στην Ολλανδία. Η νέα εταιρεία ονομάζεται Ziggo και ανήκει στις εταιρείες επενδύσεων  Warburg-Pincus και Cinven. Η Ziggo διαθέτει 3,3 εκατομμύρια συνδρομητές τηλεόρασης (908.000 «ψηφιακούς»), 750.000 τηλεφωνικές συνδέσεις και 1,4 εκατομμύρια ευρυζωνικές. Η Ziggo αποτελεί πλέον τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ολλανδία, με δεύτερη τη UPC που διαθέτει 2,1 εκατομμύρια συνδρομητές (562.700 «ψηφιακούς»). (Κώστας Πρέντας)

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
NetMed
Η κατάληξη τηs ADS
με τιs ζημίες των 185 εκατ. ευρώ δείχνει πως το παιχνίδι της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι πολύ σκληρό και η NetMed, με τη σημερινή διοίκηση που αποχωρεί, έδειξε πως μπορεί να το κερδίζει έχοντας απέναντί της είτε αντιπάλους όπως ο Σ. Τσοτσορός και το Ίδρυμα Ωνάση είτε ακόμη και την ίδια την κυβέρνηση.
Οριστικά έχασε την άδεια των δορυφορικών συνδρομητικών υπηρεσιών n Alpha Digital. Όπως αποφάσισε το Συμβούλιο της Επικρατείας (29.16/2008), ορθώς το 2002 το ΕΣΡ ανακάλεσε την άδεια τηs Alpha Digital Synthesis (ADS), καθώς ανώνυμη εταιρεία που τελεί υπό εκκαθάριση δεν μπορεί να είναι φορέαs δημόσιου δικαιώματος όπως είναι η κατοχή άδειας δορυφορικής συνδρομητικής τηλεόρασης. Το ΣτΕ απορρίπτει τον ισχυρισμόs πωs υπάρχει παραβίαση της ισότητας σε σχέση με τη θυγατρική τηs ΕΡΤ, αφού εκείνη λειτουργεί χωρίς προηγούμενή άδεια του ΕΣΡ, συνεπώς «δεν υφίσταται ταυτότητα νομικών και πραγματικών συνθηκών μεταξύ τηs ΕΡΤ και των ιδιωτικών επιχειρήσεων παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών». (Παρόν)

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Athens Music Forum
Tα ενδιαφέροντα συμπεράσματα προέκυψαν από την ποιοτική έρευνα της Focus Bari που παρουσιάστηκε στο 4ο Athens Music Forum που διοργάνωσαν το Mad και η Archangel Music.
Κάθε άλλο παρά απαραίτητο φαίνεται να είναι το CD για τους σημερινούς νέους, οι οποίοι αν και δεν μπορούν να φανταστούν έναν κόσμο χωρίς μουσική, ωστόσο δεν αγοράζουν CD παρά μόνο για συλλεκτικούς λόγους. Κι αυτό συμβαίνει καθώς οι νέοι από τα πρώτα εφηβικά τους χρόνια ως το πανεπιστήμιο έχουν βρει άλλον τρόπο να προσεγγίζουν τη μουσική, η οποία όχι μόνο περνά, αλλά και ταυτίζεται με τη σύγχρονη τεχνολογία και το Internet. Το επίκεντρο του κόσμου των νέων, και δη αυτών που φοιτούν ακόμα στο Γυμνάσιο, είναι το σχολείο, το Διαδίκτυο, το MSN και βέβαια τα κινητά τηλέφωνα που… τραγουδούν αδιάκοπα! Συγκεκριμένα οι σημερινοί νέοι περνούν μία έως τέσσερις ώρες την ημέρα μπροστά στο pc που τους προμηθεύει ανά πάσα στιγμή με τα τραγούδια των αγαπημένων τους καλλιτεχνών.

Μια γενική διαπίστωση
που προέκυψε από την έρευνα είναι πως κανείς από αυτούς τους νέους και στις τρεις ομάδες δεν αγοράζει CD, εκτός αν είναι μια συλλεκτική έκδοση. Η κυρίαρχη άποψη σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα είναι πως «σήμερα δεν υπάρχει ποιότητα και ότι όλα είναι σκουπίδια». Θεωρούν ότι στο παρελθόν η μουσική είχε ποιότητα και διαχρονικότητα. Σήμερα είναι αδιάφορος ο στίχος, έως γελοίος, ενώ η επικέντρωση γίνεται στο show.