Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
ImageΣημαντική αύξηση πωλήσεων αναμένεται ότι θα εμφανίσει για τη χρήση του 2007 ο χώρος των ιδιωτικών τηλεοπτικών επιχειρήσεων, αφού ήδη και ενώ έχουν δημοσιεύσει τα οικονομικά αποτελέσματα 5 από τους 6 σταθμούς καταγράφεται αύξηση κύκλου εργασιών υψηλότερη του 20%. Ειδικότερα και όπως προκύπτει από τα δημοσιευμένα στοιχεία των Alpha, Alter, Mega, Star και ΣΚΑΪ - o Antenna δημοσιεύει ισολογισμό στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου - οι συνολικές πωλήσεις των 5 υπό εξέταση τηλεοπτικών επιχειρήσεων παρουσιάζονται αυξημένες κατά 23,54%, αφού ξεπερνούν τα 495,67 εκατ. ευρώ το 2007, έναντι 401,23 εκατ. ευρώ το 2006. Παρά ταύτα ο κλάδος εμφανίζει καθαρές προ φόρων ζημίες, -όσον αφορά πάντοτε τις 5 επιχειρήσεις- κατά 4,86% αυξημένες σε σχέση με πέρυσι, κυρίως λόγω της διεύρυνσης των ζημιών του Alpha αλλά και των ζημιών του ΣΚΑΪ.

Alpha: Με σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών κατά 10,34% αλλά και με παράλληλη αύξηση των ζημιών του, έκλεισε τη χρήση του 2007 ο Alpha...
Alter: Σημαντική βελτίωση οικονομικών μεγεθών παρουσίασε η Ελεύθερη Τηλεόραση, διαχειρίστρια εταιρεία του τηλεοπτικού σταθμού Alter στη χρήση του 2007...
Mega: Η Τηλέτυπος, διαχειρίστρια εταιρεία του τηλεοπτικού σταθμού Mega, στη χρήση του 2007 παρουσίασε εντυπωσιακά νούμερα, αφού ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 21,09%...
Star: Σταθερά θετικά κινήθηκαν και στη χρήση του 2007 οι δείκτες του Star αφού ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ξεπέρασε τα 101,54 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 17,29%...
ΣΚΑΪ: Το ότι η ποιότητα έχει κόστος είναι «ηλίου φαεινότερο» στην περίπτωση του ΣΚΑΪ. Oι καθαρές προ φόρων ζημίες αυξήθηκαν αφού έφτασαν σε 14,22 εκατ. ευρώ το 2007 έναντι 13,06 εκατ. ευρώ το 2006... Αναλυτικά...

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Σχόλιο: Ακόμα μια σύγκριση με χώρα που διαθέτει τον ίδιο σχεδόν πληθυσμό με την Ελλάδα (η Τσεχία έχει περίπου 10,4 εκατομμύρια κατοίκους), αποδεικνύει περίτρανα πόσο καθυστερημένη είναι η χώρα μας στον τομέα «ψηφιακή τηλεόραση»... Κώστας Πρέντας
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Media Research για το πρώτο τρίμηνο του 2008, το 24,1% των τσεχικών νοικοκυριών διαθέτει λήψη ψηφιακής τηλεόρασης. Οι Τσέχοι τηλεθεατές παρακολουθούν ψηφιακή τηλεόραση από τρεις δορυφορικές πλατφόρμες (CS Link, Digi TV, UPC Direct), μια επίγεια (Czech Digital Group), αρκετές καλωδιακές με σημαντικότερη τη UPC Česká και δύο IPTV (Ο2, Volny TV). Οι δορυφορικές πλατφόρμες κατέχουν τη «μερίδα του λέοντος» στην προτίμηση των «ψηφιακών» νοικοκυριών με 11,8%, ενώ ακολουθεί η επίγεια με 9,2%.

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
ImageΣτο τέλος του καλοκαιριού, μετά την έγκριση τη\ς πώληση της ΝetMed από τη Νaspers στη Forthnet, αναμένεται η αλλαγή ηγεσίας στην εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης. Σύμφωνα με αποκαλυπτικές πληροφορίες του «Παρόν» σχεδιάζεται η συγχώνευση των τμημάτων των δύο εταιρειών σχεδόν σε όλα τα επίπεδα. Η συγχώνευση σε τέτοιες περιπτώσεις σημαίνει και συρρίκνωση των θέσεων εργασίας, κάτι που άρχισε να ανησυχεί ήδη τον κόσμο την δορυφορική πλατφόρμα. Όπως μαθαίνουμε, στην εταιρεία υπάρχει πρόβλεψη ότι με την έκρηξη της προσφοράς τηλεόρασης μέσω ίντερνετ υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να απολέσει συνδρομητές. Κατά εκτιμήσεις οι απώλειες μπορεί να φθάσουν τους 100.000 συνδρομητές. Γι αυτό και εξετάζεται η ευέλικτη πολιτική της προσφοράς των πακέτων με ξεχωριστές τιμές.

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Σε δέκα χρόνια, η ψηφιακή επανάσταση θα έχει ολοκληρωθεί- επιτυχώς. Όλες οι πληροφορίες, όλη η δημοσιογραφική ύλη, θα παρέχονται μέσω Ίντερνετ. Δεν θα υπάρχουν εφημερίδες, ούτε περιοδικά σε έντυπη μορφή. Το προβλέπει το αφεντικό της Μicrosoft, συμφωνούν αρκετοί ακόμα: από την ενημέρωση μέχρι την ψυχαγωγία, όλα θα μετρώνται σε bits.

Πώς βλέπετε το μέλλον των μίντια;» ρώτησαν οι δημοσιογράφοι της «Washington Ρost» τον Στιβ Μπάλμερ, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Μicrosoft. «Τα επόμενα δέκα χρόνια, όλος ο κόσμος των μίντια, των επικοινωνιών και της διαφήμισης θα γυρίσει τα πάνω-κάτω», απάντησε αυτός κατηγορηματικά. «Δεν θα υπάρχει πληροφορία που να μην παρέχεται μέσω Ίντερνετ. Τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των εφημερίδων και των περιοδικών, θα διατίθενται σε ηλεκτρονική μορφή». Πώς όμως; Δωρεάν, με τη στήριξη της διαφήμισης, ή με τέλη και συνδρομές;

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
Η αναμενόμενη διοικητική αλλαγή στο πρώην μονοπώλιο, μετά τη συμφωνία με την Deutsche Telekom, το σχέδιο εισόδου στην ψηφιακή τηλεόραση, με «μπουκέτο» αντίστοιχο της Nova που αποκτήθηκε από τη Forthnet, αναμένεται να δημιουργήσουν νέο «θόρυβο» στην εγχώρια τηλεπικοινωνιακή αγορά.
ImageΎστερα από 15 μήνες ελκυστικότατων προσφορών, αλλά και παρατράγουδων, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών ετοιμάζονται για το δεύτερο γύρο: Έχουν ήδη καταφέρει να προσελκύσουν τους «μυημένους», οι οποίοι εγκατέλειψαν τον ΟΤΕ, αλλά τώρα πρέπει να πείσουν το μέσο χρήστη. Ο ΟΤΕ, ύστερα από αρκετούς μήνες διελκυστίνδας με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), λάνσαρε πρόσφατα υπηρεσίες που αποτελούν «ασπίδα» στην έξοδο πελατών προς τους εναλλακτικούς παρόχους.

Αλλά και οι σημαντικότεροι ανταγωνιστές ! του ΟΤΕ δεν μένουν με σταυρωμένα χέρια: Οι Forthnet, Tellas, Hellas On Line (HOL), On Telecoms, Lannet, Altec Telecoms κ.ά. συνεχίζουν να κινούνται δυναμικά, με νέα προγράμματα. Εκτιμάται ότι το τοπίο δεν πρόκειται να ξεκαθαρίσει μέχρι το τέλος του έτους. Σύντομα, πάντως, θα γνωρίζουμε αν επιβεβαιωθούν οι ρήσεις σύμφωνα με τις οποίες η ελληνική αγορά «δεν χωρά περισσότερους από 2 - 3 ισχυρούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους».